سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت

نظر

یادداشت برداری برای برنامه نویسان ضروری است که جزئیات زیادی دارند و باید آنها را پیگیری کنند. این کارها را ساده کرده و بررسی آنچه باید انجام شود را آسان تر می کند. برنامه نویسی به خودی خود کار دشواری است ، اما اگر بتوانید یادداشت برداری کنید ، می توانید سازماندهی شده باقی بمانید و این ممکن است روند ایجاد وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه و دسکتاپ را بسیار ساده تر کند. آنچه برنامه نویسان برای دستیابی به این هدف نیاز دارند یک ابزار یادداشت برداری خوب است. اگر بهترین اینها را دارید ، نگران استرس و ناامیدی ناشی از توسعه وب سایت نباشید ، که منجر به فرسودگی شغلی می شود. در اینجا بهترین 5 ابزار یادداشت برداری که با برنامه نویسان طراحی شده اند آورده شده است:

 

1. MedleyText

بهترین برنامه یادداشت برداری MedleyText

اگر می خواهید یادداشت های برنامه نویسی را با سبک تهیه کنید ، از این ابزار استفاده کنید. این برنامه چیزهای زیادی برای ارائه دارد ، به عنوان مثال ، پشتیبانی از چند نحو. این بدان معناست که می توانید چند نحو برنامه نویسی را در یک نت ترکیب کنید. این برنامه برای بیش از 40 زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند. بنابراین ، شما باید بیشتر انتخاب کنید.

 

این برنامه از نظر قالب بندی نیز غنی است. این بدان معناست که می توانید با یادداشت های برنامه نویسی که می گیرید ، بیانگرتر باشید. می توانید کارهای خود ، تصاویر ، لیست ها ، پیوندها ، سرصفحه ها و موارد دیگر را در یادداشت های خود مخلوط کنید.

 

با MedleyText می توانید از میانبرهای قابل تنظیم نیز لذت ببرید. این برنامه دارای تعداد زیادی میانبر قابل تنظیم است که می توانید با استفاده از راحتی صفحه کلید خود یادداشت های عالی ایجاد کنید.

 

2. تقویت کننده

بهترین ابزار یادداشت برداری را تقویت کنید

این یک برنامه یادداشت برداری عالی برای برنامه نویسان است. حتی اگر همه ویژگی هایی را که در یک برنامه یادداشت برداری مدرن ظاهر می شود دریافت نخواهید کرد ، برنامه نویسان هر ویژگی را که نیاز دارند در این برنامه شگفت انگیز پیدا خواهند کرد. این برنامه منبع باز است و استفاده از آن رایگان است. این ویژگی های عالی دارد ، که آن را به بهترین برنامه برای دانشجویانی که دوره های برنامه نویسی را می گذرانند تبدیل می کند.

 

یکی از ویژگی های خوب برنامه این است که می توان بلاک های کد را مستقیماً در یادداشت معمولی جاسازی کرد. همچنین می توانید یادداشت هایی از نوع قطعه جداگانه ایجاد کنید که مخصوص جمع آوری و گروه بندی بسیاری از بلوک های کد است ، همه در یک یادداشت واحد.

 

این برنامه پشتیبانی از لیست ها را بر اساس کادرهای تأیید ارائه می دهد ، که برای مدیریت وظایف عالی هستند. در ویندوز ، لینوکس و macOS موجود است. همچنین بر روی الکترون ساخته شده است و آفلاین اجرا می شود. برخی از قابلیت های دیگر آن شامل برجسته سازی نحو ، قابلیت جستجو ، یادداشت ها می توانند برچسب گذاری شوند ، یا در پوشه ها گروه بندی می شوند ، نیازی به همگام سازی با ابر ندارید ، و دارای تم های رابط کاربری تاریک و روشن در میان بسیاری دیگر است.

 

این برنامه در حال توسعه فعال است و این بدان معناست که در روزهای آینده می توان انتظار ویژگی های جدید و بهتری را داشت.

 

3. درخت CherryTree

درخت گیلاس

این یک برنامه یادداشت برداری سلسله مراتبی برای برنامه نویسان است. به آن سلسله مراتب می گویند زیرا یادداشت ها می توانند به صورت سلسله مراتبی در زیر یکدیگر قرار بگیرند. این برنامه کمابیش شبیه ویکی شخصی است. این به این دلیل است که کاربران می توانند پیوندهایی را به هر صفحه دیگری در سراسر نوت بوک وارد کنند.

 

این برنامه دارای ویژگی های متن و نحو غنی است که در میان سایر ویژگی های فوق العاده ای که برنامه نویسان دوست دارند از آنها استفاده کنند ، برجسته می شود. این صفحه دارای نوع خاصی برای کد است ، که باعث می شود آن را با سایر برنامه های سلسله مراتبی مانند Zim متفاوت کنید. با استفاده از آن ، می توانید از یادداشت های معمولی برای کارهای و ایده ها استفاده کنید. یادداشت های کد برای قطعات نیز وجود دارد.

 

CherryTree به عنوان بهترین ابزار یادداشت برداری سبک وزن معرفی شده است. این به این دلیل است که در یادداشت برداری بسیار سریع عمل می کند. برخی از دیگر ویژگی های عالی آن شامل لیست ها ، جداول اصلی ، ذخیره در PDF ، صادرات به HTML و متن ، حفاظت از رمز عبور و غیره است.

 

4. OneNote

یک نکته

این برنامه همیشه یک برنامه یادداشت برداری عالی بوده است اما فقدان قابلیت های برجسته نحوی آن را برای برنامه نویسان نامناسب کرده است. با این حال ، یک افزونه رایگان وجود داشت که توسط یک کاربر GitHub منتشر شد ، که باعث شد برنامه بتواند نحو کد را برجسته کند. این امر آن را به یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری برای برنامه نویسان تبدیل کرده است.

 

به غیر از این ، OneNote یک برنامه عالی است. همیشه آماده و آماده است. برای گرفتن یادداشت های دست نویس که بعداً می توانند به متن تایپ شده تبدیل شوند ، فقط برای شروع به قلم نیاز دارید.

 

این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا موارد مهم را برجسته کند و همچنین ایده های خود را در رنگ ها و اشکال مختلف بیان کند.

 

شما می توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید و این بدان معناست که می توانید از محتوای خود حتی در حال حرکت حتی در حالت آفلاین استفاده کنید. برنامه روی هر دستگاه یا پلتفرمی کار می کند.

 

5. TickTick

تیک تیک

این بیشتر یک برنامه فهرست کارهای است. دارای ویژگی های مشابهی است که در سایر برنامه های مشابه خواهید یافت ، اما دارای ویژگی اضافی است که آن را به یک ابزار عالی برای یادداشت برداری تبدیل می کند. هر مورد در لیست خود دارای فیلد توضیحات است. این برنامه ساده است اما بسیار قدرتمند است زیرا می تواند به کاربر در مدیریت همه چیز در یک لحظه کمک کند.

 

بسیاری از برنامه نویسان می توانند این برنامه را بسیار مفید بدانند ، به ویژه هنگامی که به دنبال ردیابی تمام وظایف خود به عنوان موارد فهرست جداگانه می آید. همچنین می توانید هرگونه یادداشت مورد نیاز خود را برای هر کاری که در دست دارید ذخیره کنید. این امر هنگامی که شما سرانجام کار روی یک پروژه را شروع می کنید بسیار آسان می کند.

 

این برنامه از نحو پشتیبانی برجسته را ارائه نمی دهدساعت همچنین قالب بندی متن غنی را ارائه نمی دهد. به همین دلیل است که برای مدیریت ایده ها به غیر از ذخیره قطعه کد بهتر عمل می کند.

 

آنچه بیشتر از آن لذت می برید ، مزایای کامل یک برنامه فهرست وظایف کامل برای مثال سازماندهی پوشه ها ، وظایف مکرر ، زیر وظایف ، اولویت ها ، یادآوری در میان موارد دیگر است. این برنامه دارای یک برنامه رایگان است که فقط تعداد محدودی لیست ارائه می دهد. در صورت نیاز به لیست های بیشتر ، می توانید طرح پولی را انتخاب کنید.

 

یادداشت برداری در برنامه نویسی راهی عالی برای سازماندهی کامل در طول پروژه های خود است. استرس ناشی از انجام کارهای سخت را کاهش می دهد. با یادداشت ، می توانید به سرعت روی تمام پروژه های خود کار کرده و آنها را به موقع به پایان برسانید. این برنامه ها و بسیاری دیگر برای کمک به برنامه نویسان طراحی شده است که با کمترین استرس کار کنند.